هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كريم كامل الرسميه | Karem kamel Official websit

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بحبك اخر حاجة

كاتب الموضوعرسالة
nada al alshi

nada al alshi

المَــــــدِيــنَة : جده
انثى
المُسَــاهَمَـــاتْ : 3
تاريخ الميلاد : 26/11/1993
العُــمـــْـــــر : 30
العَمَــــــــــلْ : طالبة
التـسْجِيلْ : 27/05/2011
النـِقَـــــــــاط : 9
التَقْيِــيــــــم : 10

بحبك اخر حاجة Empty
مُساهمةموضوع: بحبك اخر حاجة   بحبك اخر حاجة Emptyالسبت مايو 28, 2011 4:31 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

برتاح وانا جنبك وفى حضنك يا حبيبى وانت معايه بنساه الدنيا معاك بتخلينى احس حاجات جوايه

اول مره بحسه وانت جنبى ويايه جنبى ويايه وبحبك هفضل احبك طول عمرى وعمرى ما هنساك انا عمرى انا بس بعيشه عشان جنبك وهعيشه معاك وهعيش طول عمرى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]اه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]وبدوب فى هواك .... اه بدوب فى هواك

معقول كده فى حنيه ويارب يخليك ليه وميحرمنيش من حبك وخوفك عليه يا حبيبى يا نان عنيه هات ايدك فى ايديه .... ايدك فى ايدايه

انا ليه كده كل ما اشوفك بسرح ليه وبدوب فى عنيك مش شايف غيرك جنبى حبيبى وبسال برضوه عليك وهقولك ايه مش لاقى كلام نستنى كل [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]تسلملى ويسلم حبك ليه

بحبك اخر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]يا حبيبى الدنيا ديه من غيرك مش عايز منها [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]يا حبيبى تعالى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] يا نااااااااااااااااااااااااااااس

بحبك اخر حاجة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كريم واحمد *(احلى حاجة فيكى)*